Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stary Targ
Menu góra
Strona startowa Zarządzenia Wójta Gminy 2022
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zarządzenie nr 46/2022 - 2022, menu 227, artykuł 1024 - BIP - Gmina Stary Targ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2022

Zarządzenie nr 46/2022

Zarządzenie nr 46/2022

Wójta Gminy Stary Targ

z dnia 23 czerwca 2022r.

 

w sprawie powołania komisji do przeprowadzania kontroli podatkowej u podatników podatku od nieruchomości oraz do przeprowadzenia oględzin w gospodarstwach podatników w zakresie powierzchni mieszkalnej, powierzchni gruntów,budynków i budowli związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, posiadanie środków transportowych  oraz uprawnień do ulg inwestycyjnych.

Na podstawie art.13 §1 pkt 1 oraz Działu VI ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa ( tj. Dz. U. z 2020 r.poz.1325 z późn. zmianami ).

zarządzam co następuje:

  • 1

1.Powołuję się Komisję w sprawie powołania komisji do przeprowadzania kontroli podatkowej u podatników podatku od nieruchomości oraz do przeprowadzenia oględzin w gospodarstwach podatników w zakresie powierzchni mieszkalnej, powierzchni gruntów,budynków i budowli związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, posiadanie środków transportowych  oraz uprawnień do ulg inwestycyjnych w składzie:

1)Joanna Liedtke   - przewodniczący komisji,

2) Milena Roman – członek komisji,

3)Justyna Jaśtak   - członek komisji

4)Krzysztofa Parafiniuk – członek komisji.

  1. Kontrola przeprowadzona będzie przez członków komisji na podstawie imiennego upoważnienia udzielonego przez Wójta Gminy Stary Targ,zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2015roku w sprawie wzoru imiennego upoważnienia do przeprowadzenia kontroli podatkowej( Dz.Ustaw 2015r. poz 2305).
  • 2

Zadaniem komisji będzie wykonanie czynności sprawdzających u podatników,płatników oraz następców prawnych będących osobami fizycznymi,osobami prawnymi oraz jednostkami organizacyjnymi.

Podejmowanie działań w celu wyjaśnienia rozbieżności w zakresie danych zawartych w deklaracjach /informacjach a stanem faktycznym.

Prowadzenie rejestru przeprowadzonych kontroli,w tym zawiadomień,upoważnień oraz innej korespondencji.

Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli podatkowych w 2 egzemplarzach,jeden przekazuje się kontrolowanemu.

Przekazanie protokołów z przeprowadzonych kontroli podatkowych Skarbnikowi Gminy.

 

  • 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

                                             Wójt Gminy

 

                                           Wiesław Kaźmierski

Metryka

sporządzono
2022-07-04 przez Skrzypek Mirosława
udostępniono
2022-07-04 00:00 przez Knapik Ewelina
zmodyfikowano
2022-07-04 11:20 przez Knapik Ewelina
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
225
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.