Zarządzenie nr 13/2022
ZARZĄDZENIE NR 13/2022
Wójta Gminy Stary Targ
z dnia 14 lutego 2022 roku
w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze.
Na podstawie art. 11 ust. 1 i 2, art. 13 ust. 1, 2 i 2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.) w związku z art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Starym Targu
Pracownik ds. zamówień publicznych.
2. Treść ogłoszenia o naborze stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 13 /2022
Wójta Gminy Stary Targ z dnia 14 lutego 2022 r.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Stary Targ:
WÓJT GMINY STARY TARG
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. zamówień publicznych
w Urzędzie Gminy Stary Targ.
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Stary Targ, ul. Główna 20, 82-410 Stary Targ.
I. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne:
1.Obywatelstwo polskie lub inne obywatelstwo z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm),
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3.Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4.Wykształcenie wyższe,
5. Wymagany co najmniej 2 letni staż pracy,
6.Znajomość regulacji prawnych i umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej: Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa - prawo zamówień publicznych, ustawa – prawo budowlane,
7.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
8.Nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
1.doświadczenie na stanowiskach w administracji publicznej,
2.wykształcenie wyższe o profilu budowlanym,
3.ogólna znajomość zagadnień dotyczących samorządu terytorialnego,
4.znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
5.znajomość Pakietu MS Office oraz innych programów branżowych,
6.komunikatywność, sumienność, staranność, dokładność, pracowitość oraz umiejętność analizy dokumentów,
8.dyspozycyjność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań;
9. bardzo dobra organizacja pracy,
10.wysoka kultura osobista,
11.uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientami,
12.umiejętność pracy w zespole,
13.bezkonfliktowość,
15.odporność na stres.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku m.in.:
1. Praca w Komisji przetargowej jako sekretarz Komisji zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz regulaminem,
2. Przygotowywanie planu zamówień publicznych na dany rok kalendarzowy i jego bieżąca aktualizacja,
3. Przygotowywanie postępowań przetargowych zgodnie z planem rocznym,
4. Przedkładanie sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych oraz Prezesa Zamówień Publicznych,
5. Praca w platformie zakupowej Gminy,
6. Tworzenie regulaminów dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień podprogowych,
7. Prowadzenie innych spraw dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień podprogowych,
8. Promocja Gminy w zakresie Referatu Rozwoju Gospodarczego,
9. Wykonanie prac przekazanych przez przełożonych przez system e-kancelaria,
10. Pomoc Kierownikowi Referatu w nadzorze oraz prowadzeniu procesu inwestycyjnego w Gminie Stary Targ,
11. Planowanie i przygotowanie rocznych planów inwestycyjnych w Gminie,
12. Przygotowanie zamierzeń inwestycyjnych w danym roku kalendarzowym,
13. Sprawozdawczość w zakresie obejmowanego stanowiska,
14. Nadzór nad sprawami związanymi z energią elektryczną w Gminie Stary Targ oraz oświetleniem ulicznym,
15. Przygotowanie wniosków do budżetu w zakresie obejmowanego stanowiska,
16. Inne sprawy zlecone do wykonania przez przełożonych.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
1.Miejsce pracy: budynek Urzędu Gminy Stary Targ i poza nim.
2.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Pierwsza umowa na czas określony do 6 m-cy.
3.Wymiar czasu pracy 1 etat.
4. Obowiązująca dobowa norma czasu wynosi 8 godzin, a tygodniowa przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy.
5.Praca biurowa, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
6.Brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
7.Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1960 ) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Stary Targ.
8.Praca w systemie jednozmianowym, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym w pozycji siedzącej.
8.Pracownik użytkuje sprzęt biurowy, w szczególności: komputer, drukarkę, kserokopiarkę, telefon.
5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowane ogłoszenie jest wyższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
1.List motywacyjny,
2.Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3.Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
4.Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5.Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wymagany staż pracy, doświadczenie zawodowe, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu – oświadczenie kandydata o zatrudnieniu wskazujące datę jego rozpoczęcia oraz rodzaj zajmowanego stanowiska,
6.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego Obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
7.Oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku o które ubiega się kandydat,
8.Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9.Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy i kwestionariuszu osobowym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobody przepływu takich danych,
11.Oprócz w/w oświadczeń wymagane jest podpisanie klauzuli informacyjnej dotyczącej danych osobowych, która stanowi załącznik Nr 3 do ogłoszenia o naborze.
VI. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
1.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy lub pocztą, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych”, do dnia 24.02.2022r. do godz.15.00, w Urzędzie Gminy Stary Targ, ul. Główna 20, 82-410 Stary Targ, w Sekretariacie Urzędu.
2.Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).
VII. Dodatkowe informacje:
1.Brak podpisu na oświadczeniach, CV, liście motywacyjnym i kwestionariuszu będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych;
2.Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz oryginały dokumentów do wglądu pracodawcy;
3.Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę – pierwsza umowa na czas określony;
4.Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Załącznik Nr 2 do zarządzenia Nr 13 /2022
Wójta Gminy Stary Targ z dnia 14 lutego 2022 r.
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE
1. Imię (imiona) i nazwisko............................................................................................................................................
2. Imiona rodziców...........................................................................................................................................
3. Data urodzenia..............................................................................................................................................
4. Obywatelstwo..............................................................................................................................................
5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)............................................................................................................................................................................................................................................................................................
6. Wykształcenie..............................................................................................................................................
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)
7. Wykształcenie uzupełniające..............................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................
(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
8. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia..............................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................................................................................................
(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
9. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania
...........................................................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................
(np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)
10. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1–3 są zgodne z dowodem osobistym seria................ nr................. wydanym przez.............................................................................................................................................
lub innym dowodem tożsamości.............................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................
........................................................... .................................................................
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
Załącznik Nr 3do Zarządzenia 13/2022
Wójta Gminy Stary Targ z dnia 14 lutego 2022 r.
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE.L.2016.119.1).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
1.Administratorem danych osobowych kandydata na stanowisko ds. zamówień publicznych jest Wójt Gminy Stary Targ, 82-410 Stary Targ, ul. Główna 20.
2.Inspektor Ochrony Danych Osobowych –inspektor@cbi24.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracownicze w Urzędzie Gminy w Starym Targu na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1282 ), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.);
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do krajów poza Unią Europejską, a także do innych odbiorców danych osobowych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do czasu zakończenia rekrutacji i wyłonienia zwycięscy konkursu, a następnie przez okres 3 miesięcy zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1282);
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem postępowania rekrutacyjnego, a konsekwencją ich niepodania jest niemożliwość uczestniczenia w rekrutacji na stanowisko pracownicze;
9. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie podlegają profilowaniu.
………………………………………………………………… …………………………………………………………………
( data ) ( czytelny podpis )