Publikacja strony 'Sekretarz'
Alicja Podlewska
tel. 055 6405050 wew. 14
Kompetencje i zadania Sekretarza Gminy:
Wykonuje funkcje kierownika administracyjnego Urzędu:
- przygotowuje projekty aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu;
- pełni stały nadzór nad funkcjonowaniem Urzędu;
- przygotowuje projekty zakresów czynności dla kierowników referatów, samodzielnych stanowisk i Urzędu Stanu Cywilnego;
- nadzoruje czas pracy pracowników;
- informuje Wójta o konieczności zmian personalnych;
- dba o wygląd budynku Urzędu i jego otoczeniu;
- nadzoruje właściwe wydawanie pieniędzy na materiały biurowe;
- prezentuje nowoprzyjętych pracowników;
- wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa Wójta.
- współpracuje z Radą Gminy - jest odpowiedzialny za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji;
- przyjmuje oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy;
- koordynuje działalność kontrolną gminnych jednostek organizacyjnych przeprowadzoną przez pracowników Urzędu;
- wykonuje inne czynności powierzone na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym;
- sprawuje ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników czynności kancelaryjnej.