Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stary Targ
Menu góra
Strona startowa Urząd Gminy Referaty Urząd Stanu Cywilnego
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Urząd Stanu Cywilnego, menu 58 - BIP - Gmina Stary Targ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Urząd Stanu Cywilnego

Urząd Stanu Cywilnego

Urząd Stanu Cywilnego - kierownik Katarzyna Borsuk

Do zakresu działania kierownika Urzędu Stanu Cywilnego należą sprawy z zakresu akt stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego dokumentów opiekuńczego, wydawanie dokumentów tożsamości oraz prowadzenie archiwum zakładowego, a w szczególności:

  1. sporządzanie aktów stanu cywilnego ,prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
  2. rejestracja urodzeń, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,
  3. sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
  4. przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
  5. wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu,
  6. celebrowanie uroczystości świeckich,
  7. popularyzowanie uroczystych form rejestracji świeckiej,
  8. sporządzanie wniosków o nadanie medali za „długoletnie pożycie ”,
  9. przyjmowanie i wprowadzanie wniosków o wydanie dokumentu tożsamości;
  10. prowadzenie rejestru wydanych dowodów osobistych,
  11. przyjmowanie zgłoszeń i wydawanie zaświadczeń o utracie lub kradzieży dokumentu tożsamości,
  12. sporządzanie sprawozdań w ramach prowadzonych spraw,
  13. prowadzenie archiwum zakładowego i archiwum Urzędu Stanu Cywilnego,
  14. przyjmowanie wniosków i wydawanie stosownych decyzji o zmianie imion i nazwisk oraz dostosowanie imion i nazwisk do zasad pisowni polskiej zgodnie z fonetycznym brzmieniem, a także ustalanie brzmienia pisowni imion i nazwisk,
  15. ochrona danych osobowych i ochrona informacji niejawnych w zakresie realizowanych zadań.

Metryka

data wytworzenia
2019-10-04
data udostępnienia
2019-10-04
sporządzone przez
Kowalczyk Alicja
opublikowane przez
Kowalczyk Alicja
ilość odwiedzin
755
rejestr zmian
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.