Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Stary Targ
Menu góra
Strona startowa Zamówienia Publiczne Zapytania ofertowe 2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Dostawa i wdrożenie Portalu Mieszkańca - 2023, menu 250, artykuł 1239 - BIP - Gmina Stary Targ”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2023

Dostawa i wdrożenie Portalu Mieszkańca

Dane Zamawiającego:

Urząd Gminy Stary Targ                                                                                                   Stary Targ dn 27.02.2023

  1. Główna 20

82-410 Stary Targ

                                              

 

 

 

Zapytanie ofertowe

 

  1. Nazwa przedmiotu zamówienia:  Dostawa i wdrożenie Portalu Mieszkańca

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: Załącznik nr 1

 

  1. Sposób i termin składania ofert: elektronicznie na adres email informatyk@gminastarytarg.pl w terminie do 02.03.23r do godz. 12.00

 

Do oferty należy załączyć oświadczenie oraz wykaz wykonanych usług o których mowa w p.7 zapytania, oraz podpisane Klauzule informacyjne (załączniki 4-7 )

 

  1. Termin i warunki realizacji zamówienia: 120 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

 

  1. Warunki płatności: Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego Harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogram rzeczowo-finansowy w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.

 

  1. Wskazanie terminu związania ofertą - 30 dni.

 

  1. Warunki dodatkowe w postępowaniu

 

Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:

 

  1. Oświadczenie, że w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zrealizował co najmniej trzy zamówienia, którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie narzędzia umożliwiającego budowę formularzy elektronicznych oraz systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
  2. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie

 

  1. Osoba do kontaktu: Łukasz Pawłowski, email: informatyk@gminastarytarg.pl

 

  1. Klauzula RODO Załącznik nr 2

 

 

zał.1 - OPZ

zał.2

zał.3a    zał.3b

zał.4

zał.5

zał.6

zał.7

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Metryka

sporządzono
2023-02-27 przez Pawłowski Łukasz
udostępniono
2023-02-27 11:44 przez Pawłowski Łukasz
zmodyfikowano
2023-07-27 09:54 przez Pawłowski Łukasz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
175
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.